Friday, August 3, 2007

Hiv Vereniging Nederland Forum



Kon ik niet laten en ben toch gaan inloggen op de HVN Forum nieuw stijl.

Na 15 minuten lezen van wat er allemaal daar staat heb ik alles afgesloten en een kop koffie gemaakt om op adem te komen.

Pagina na pagina klaagzang.

Elke poging om een redelijk discussie te beginnen over seksualiteit wordt door anderen aangevallen en de mensen zelf de grond ingeboord op gruwelijke wijze.

Niets veranderd dus in de afgelopen 3 maanden.

Zijn deze mensen representatief voor de vereniging? Nog erger, zijn deze mensen representatief van alle mensen met Hiv? Dear God in heaven hoop ik van niet ...

Een ding is zeker .... ik ga nooit meer meedoen aan welke forum dan ook, welke discussie dan ook, welke debat dan ook over seksualiteit, homo's en Hiv.

Ik kijk wel uit ....

P.S.
Als je dit leest en heb net gehoord dat je Hiv hebt dan zijn er allerlei andere manieren om mensen te ontmoeten en info te krijgen dan de Hiv Vereniging. Ik raad je/jullie aan om je Hiv Consulent te vragen naar info.

No comments: